Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. BİLECİK VALİLİĞİ
T.C. BİLECİK VALİLİĞİ
T.C. BİLECİK VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Teşkilat Şeması Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Etik Komisyonu İl Protokol Listesi İç Kontrol Çalışmaları Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • BİLECİK
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim Projeler Muhtar İletişim Bilgileri E-BAŞVURU
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Etkinlikler Dosyalar
  • İLETİŞİM
°C
8
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Teşkilat Şeması
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Akgün CORAV
        • Şahin ARSAL
        • Vedat YILMAZ
        • Akın AĞCA
        • Tamer KILIÇ
      • Kaymakamlar
        • Bozüyük Kaymakamı
        • Osmaneli Kaymakamı
        • Söğüt Kaymakamı
        • Gölpazarı Kaymakamı
        • Pazaryeri Kaymakamı
        • Yenipazar Kaymakamı
        • İnhisar Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare Ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama Ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt Ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükumet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valilerimiz
    • İl Etik Komisyonu
    • İl Protokol Listesi
    • İç Kontrol Çalışmaları
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • BİLECİK
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim
    • Projeler
    • Muhtar İletişim Bilgileri
    • E-BAŞVURU
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Etkinlikler
    • Dosyalar
  • İLETİŞİM

Bilecik İl Sağlık Müdürlüğü

Ek-2

KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

BİLECİK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI

SIRA

NO

HİZMETİN

ADI

       BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ)

1

 

Özel İlkyardım Eğitim Merkezi Açılış İşlemleri

 

 

 

  1. Dilekçe,
  2. Ticaret sicil gazetesinin aslı veya noter tasdikli örneği,
  3. Mesul müdürün nüfus cüzdanı örneği
  4. İlkyardım Eğitimcisi Sertifikaları"nın birer örneği,
  5. Kroki,
  6. Eğitim dokümanları onay belgesi,
  7. Yangına karşı gerekli tedbirlerin alındığına dair belge,
  8. İlk yardım eğitmenlerinin nüfus cüzdanı örneği

10 gün

2

İlk Yardım Eğitim Merkezleri Eğitim  Başvuruları

 

  1. İlkyardım Eğitim Tarihlerini Ve Yerini Belirten Dilekçe

1 gün

3

 

İlk Yardım Sınav Denetimleri

 

  1. İlkyardım Sınav Tarihlerini Ve Yerini Belirten Dilekçe ve isim listesi

 

1 gün

 

4

 

Ambulans Uygunluk Belgeleri

  1. Trafik tescil belgesi,
  2. Çalışacak personel için gerekli belgeler,
  3. Dekont

10 gün

5

Temel Modül Eğitimi

  1. Katılımcı isim listesi

5 gün

6

 

Travma ve Resüsitasyon Kursu

  1. Katılımcı isim listesi

4 gün

7

 

Erişkin İleri Yaşam Desteği Kursu

  1. Katılımcı isim listesi

3 gün

8

 

Çocuklarda İleri Yaşam Desteği Kursu

  1. Katılımcı isim listesi

4 gün

9

 

Ambulans Sürüş Teknikleri Eğitimi

  1. Katılımcı isim listesi

4 gün

10

 

 

Hasta Nakil İşlemleri

 

  1. Dilekçe,
  2. Ambulans ile gitmesi uygunluk yazısı,
  3. Rapor veya doktor sevk yazısı

3 gün

11

 

 

 

Sağlık Tedbiri Amaçlı Ambulans Görevlendirilmesi

 

  1. Yapılacak etkinlik üst yazı,
  2. Dekont

3 gün

12

Kurum Arası Geçici Görevlendirme

  1. Kişiye ait başvuru dilekçesi

30 gün

13

 

Müdürlüğümüz ve bağlı sağlık tesislerinden emekli olan personelin Hususi Damgalı Pasaport  İşlemleri

  1. Dilekçe,
  2. Nüfus cüzdanı

1 gün

14

Aile hekimliği uygulaması ile ilgili talep ve şikâyetleri değerlendirmek.

  1. Şikâyet dilekçesi

1 ay

15

Aile Hekimliği değiştirme işlemleri

  1. Resmi Adres Kayıtları,
  2. Vatandaş Dilekçesi

15 gün

16

İhale İşlemleri

  1. Teklif Mektubu
  2. SGK Prim Borcu Olmadığına Dair Belge
  3. Vergi Borcu Olmadığına Dair Belge
  4. İhalelerden Yasaklı Olmadığına Dair Belge
  5. Vekâletname (Vekâleten Katılım Olması Durumunda)
  6. Teminat Mektubu
  7. Ekonomik ve mali yeterliliğe ilişkin belgeler
  8. Mesleki ve teknik yeterliliğe ilişkin belgeler
  9. Taahhüt Dosyası

(Yasal Süresinde)

17

Doğrudan temin işlemleri

  1. Doğrudan teminde istenen fiyat teklifi belgesi

(Alımın niteliği ve niceliğine  göre)

18

İhale Yönelik İtiraz Başvuruları

  1. İdareye Şikayet Başvurusu;
  2. Dilekçe
  3. Ticaret Sicil Gazetesi ve İmza Sirküleri,
  4. İhale Dokümanının E imzalı indirildiğine daire belge veya satın alın alındığına ilişkin belge

10 (on) gün

19

Kesinleşen İhale Kararı

 

Tebliğ Tarihinden İtibaren 10 (on) gün içinde itiraz edilebilir.

20

Sözleşmeye Davet

Tebliğ tarihini izleyen günden itibaren en geç on gün içinde, ihale tarihinde 4734 sayılı Kanunun 10 uncu maddesinin dördüncü fıkrasının (a), (b), (c), (d), (e) ve (g) bentlerinde sayılan durumlarda olmadığınıza dair belgeler ile Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinde yada mal alımları ihale yönetmeliğinde belirtilen oranlarda kesin teminatı vermek ve diğer yasal yükümlülükleri yerine getirmek

10 (on) gün

21

Kamu Konutları Lojman Tahsisi (Sağlık Bakanlığı Personeli Dışı)

  1. Lojman talep dilekçesi

 

15  gün

22

Gelen Giden Evrak Kaydı

 

  1. Kep Üzerinden gelen evrak
  2. Fiziki olarak gelen evrak

 

5 Dakika

23

Bilimsel Araştırma İzinleri

  1. Bilimsel Araştırma İzin Başvuru Formu,
  2. Bilimsel Araştırma Ön İzin Belgesi,
  3. Etik Kurul Kararı (gerekli ise),
  4. Diğer izinler (araştırmanın konusuna göre ilgili bakanlık izinleri)
  5. Araştırma Formları (Anket, ölçek vb.)

30 gün

24

Sürücü Davranışlarını Geliştirme Eğitimi

  1. 4 Adet Fotoğraf,
  2. Sürücü Belgesi Geri Alma Tutanağı
  3. Nüfus Cüzdan Fotokopisi,
  4. Her yıl Ocak ayında Bakanlığın belirlediği oranda artmak üzere belirlenen ücret dekontu

4 hafta eğitim süresinin ardından belirlenen izleme- değerlendirme ile birlikte toplamda 3 ay

25

Tütün Denetimi

  1. Sigara içimi yasaklanan kapalı mekanlarda (kamu binaları, özel iş yerleri v.b.) sigara içildiğinin ihbarları

2 SAAT

26

 

Tütün Şikayetler

 

  1. Dilekçe

30 GÜN

27

 

Tütün ihbarı denetim sonrası bilgilendirme

 

  1. Dilekçe

15 GÜN

28

 

Bağımlılık konusunda eğitim talebi

 

  1. Talep yazısı / üst yazı

10 GÜN

29

Evde Sağlık Hizmetleri Şikâyet Başvuruları

Evde Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Merkezine telefon mail yada şikayet/öneri başvuru formu, şikayet dilekçesi ve ilgili diğer belgeler

 

30 gün

30

Evde Sağlık Hizmetlerinden Yararlanmak için Ulusal Çağrı Merkezi Başvurusu

444 38 33 Ulusal Çağrı Merkezinin telefonla aranarak hasta bilgileriyle başvuru yapılması

15 Dakika

31

Evde Sağlık Birimine Düşen Başvuruların Hizmet Emir Ataması

Evde Sağlık Hizmetleri Yönetim Sistemi (ESYS) Ulusal çağrı merkezinden alınan başvuruların kabul edildiği ve koordinasyon merkezi çalışanları tarafından hastaya dönüş yapılarak detaylı bilgilerin alınıp 15 dakika içerisinde hizmet emrinin atamasının ilgili birime yapılması

15 dakika

32

Evde Sağlık Hizmeti Başvuru İlk Değerlendirme

Koordinasyon Merkezi tarafından 15 dakika içerisinde hizmet ataması yapılan hastaya ekipler tarafından ilk 24 saat içerisinde ziyaret gerçekleştirilmesi için başvuru değerlendirme formu.

24 saat

33

BİMER (Başbakanlık İletişim Merkezi)

  1. Talepler elektronik ortamda gelmektedir.

Dilek ve şikâyetlerin durumu hakkında dilekçe sahiplerine en geç otuz gün  (30) içinde gerekçeli olarak cevap verilir. Bilgi Edinme Hakkı Kanununa göre yapılan başvurularda ise bu süre 15 iş günü olarak belirlenmiştir.

34

SABİM (Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi)

  1. Talepler elektronik ortamda gelmektedir.

30 GÜN

35

CİMER (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi )

  1. Talepler elektronik ortamda gelmektedir.

30 GÜN

36

Muhtar Bilgi Sistemi

  1. Talepler elektronik ortamda gelmektedir.

15 GÜN

37

Cumhurbaşkanlığı Talep Takip Sistemi

  1. Talepler elektronik ortamda gelmektedir

30 GÜN

38

Cumhurbaşkanlığı E-Posta Başvuruları

  1. Talepler elektronik ortamda gelmektedir

30 GÜN

39

Müdürlük E Posta Başvuruları

  1. Talepler elektronik ortamda gelmektedir

30 GÜN

40

5395 Sayılı Çocuk Koruma Kanunu Kapsamındaki Sağlık Tedbirleri

  1. İlgili kurumlardan gelen Mahkeme kararı

Mahkeme tarafından  tedbir sonlandırılmaz ise çocuk 18 yaşına girene kadar devam eder.

41

İçme-Kullanma  Suları İle İlgili İşlemler

Kontrol - Denetim izleme su numune alımı (insani tüketim amaçlı sular hakkında yönetmelik)

1 gün

42

Mezarlık Yeri Seçimi

Mezarlık Nizamnamesinin 8.maddesinin 1.fıkrası gereğince hazırlanan talimatname göre hazırlanan yer seçim raporu

1 gün

43

ÇED Raporları

Bakanlık yazısı ve çed dosyası

15 gün

44

 İl Hıfzıssıhha Meclis Kararı

Yok

15 gün

45

Sağlık Koruma Bandı Onayı İşlemleri

Kurum yazısı (il özel idaresi ya da belediye başkanlığı) ve tesisin ölçekli ve tasdikli krokisi

15 gün

46

Şahıs Şikâyetleri İle İlgili İşlemler (atık, kanalizasyon vb.)

 

Dilekçe

15 gün

47

Yüzme Havuzu Su Numune Alımı ve  Denetim İşlemleri

Yüzme havuzlarının tabi olacağı sağlık esasları ve şartları hakkında yönetmelik

 

1 gün

 

 

48

Yapı Kullanım İzin Belgesi  İnceleme

Belediye ve il özel idaresinden alınan yapı kullanım izin belgesi

1 gün

49

Özel Öğretim Kurumu Binalarının  Sağlık Raporu İşlemleri

İlgili özel eğitim kurumunun dilekçesi

1 Hafta

50

Ambalajlı Su Satış Yeri ve Araç İzinleri İle İlgili İşlemler

AMBALAJLI SU SATIŞ YERLERİ İLE AMBALAJLI SU NAKİL ARAÇLARININTABİ OLACAĞI USUL VE ESASLAR HAKKINDA TEBLİĞ

 

AMBALAJLI SU SATIŞ YERİ İZİN BELGESİ İÇİN; İLK BAŞVURU, İNCELEME VE SU SATIŞ YERİ İZNİ

 Bu Tebliğde belirtilen suları satmak isteyen gerçek veya tüzel kişiler, su satışı yapılacak yere ait plan veya kroki ile birlikte Müdürlüğe başvururlar.

 Başvuru üzerine; su satışı yapılacak mahalde Müdürlük elamanlarınca inceleme yapılır ve Ek-1 ve Ek-2’de yer alan tutanaklar tanzim edilerek konuya ilişkin teknik rapor hazırlanır ve raporun bir sureti başvuru sahibine gönderilir.

İzin için gerekli bilgi ve belgeler

(1) Su satış yeri için iki nüsha olarak tanzim edilecek olan başvuru dosyasında aşağıda belirtilen bilgi ve belgeler bulunur.

a) Dilekçe,

b) Su satış yerine ilişkin tanzim edilmiş teknik rapor,

c) Satışı yapılacak su listesi ve su üretimi yapan su işleticileri ile yapılmış sözleşmenin aslı ve noter onaylı sureti,

ç) Su satışı yapılacak iş yerine ait plan ve kroki,

d) Vergi levhası,

e) Su satış yerinde çalışacak personel listesi ve bu personelin 24/4/1930 tarihli ve 1593 Sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanunu gereğince hijyen eğitimi aldığına ilişkin bilgi ve belgeler ya da hijyen eğitimine müracaat edildiğine dair belge.

(2) Hazırlanan dosyalar Müdürlükçe incelenir ve uygun görülmesi halinde Ek-4’teki belge düzenlenir. Uygun görülen dosyanın bir sureti ile su satış yeri izin belgesi başvuru sahibine gönderilir.

 

 

AMBALAJLI SU NAKİL ARACI İZİN BELGESİ İÇİN;İLK BAŞVURU, İNCELEME VE SU SATIŞ NAKİL İZNİ

(1) Bu Tebliğde belirtilen suları su nakil araçları ile satmak veya nakletmek isteyen gerçek veya tüzel kişiler, su satışı veya nakli yapacak araçlara ait plaka numaraları ve resimleri ile birlikte Müdürlüğe başvurur.

(2) Başvuru üzerine; su satışı ve nakli yapacak araçlar Müdürlük elemanlarınca mahallinde incelenir ve Ek-2’de yer alan tutanak tanzim edilerek konuya ilişkin teknik rapor hazırlanır ve raporun bir sureti başvuru sahibine gönderilir.

İzin için gerekli bilgi ve belgeler

(1) Su satış ve nakil aracı için iki nüsha olarak tanzim edilecek başvuru dosyasında aşağıda belirtilen bilgi ve belgeler bulunur.

a) Dilekçe,

b) Ambalajlı su satış ve naklinde kullanılacak araçlar için tanzim edilmiş teknik rapor,

c) Ambalajlı su satış ve naklinde kullanılacak araçların listesi (plaka numaraları ile birlikte),

ç) Ambalajlı su satış ve nakil aracında çalışacak personel listesi ile bu personelin 1593 Sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanunu gereğince hijyen eğitimi aldığına ilişkin bilgi ve belgeler ya da hijyen eğitimine müracaat edildiğine ilişkin belge,

d) Trafik tescil belgesi.

(2) Hazırlanan dosyalar Müdürlükçe incelenir ve uygun görülmesi halinde Ek-5’teki ambalajlı su satış ve nakil aracı izin belgesi verilir. Uygun görülen dosyanın bir sureti ile izin belgesi başvuru sahibine gönderilir.

10 gün

51

 

Piyasa Gözetimi ve Denetimi

Biyosidal ürün denetimi (biyosidal ürünler yönetmeliği)

 

1 gün

 

 

 

52

Çevre Sağlığı Değerlendirme Raporu

 

  1. Belediye başkanlıkları ve il özel idaresinden gelen üst yazı
  2. Aplikasyon krokisi

15 gün

53

Bakiye klor ölçümü

İnsani tüketim amaçlı sular hakkında yönetmelik

 

1 gün

54

Piyasa Gözetimi ve Denetimi

Uçucu madde ihtiva eden ürünlerin denetimi (uçucu maddelerin zararlarından insan sağlığının korunması hakkında yönetmelik)

1 gün

55

Beyaz Bayrak Okul Denetimleri

 

Sağlık Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı arasında  imzalanan beyaz bayrak işbirliği protokolü

1 ay

56

Eczane Ruhsatlandırma İşlemleri

  1. Kroki ve vaziyet planı (4 adet)
  2. Eczacının eczane açılışı ile ilgili dilekçesi
  3. Matbu form
  4. El yazısı ile yazılmış, tarih ve imza bulunan mesleki faaliyetleri içerir özgeçmiş
  5. Eczacının Sağlık Bakanlığından tescilli diplomasının onaylı fotokopisi
  6. Göz raporu
  7. Mesleğini yapmayı engelleyecek bir hastalığı bulunmadığına dair sağlık raporu
  8. Adli Sicil Belgesi veya yazılı beyanı
  9. 4 * 6 cm. Boyutlarında 2 adet vesikalık fotoğraf
  10. Soy isim değişikliği ile ilgili belge (Diplomadaki soy isim farklı ise)
  11. En son çalıştığı iş yerinden ayrılış belgesi
  12. Eczane olacak yere ait yapı ruhsatı veya yapı kullanım izin belgesi
  13. Eczacı odası kayıt belgesi
  14. Harç Makbuzu

10 İş Günü

57

Eczane Kapama İşlemleri

  1. Eczacının Kapatmak İstediğine Dair Dilekçesi
  2. Ruhsatname Aslı ve varsa mesul müdürlük belgesinin aslı
  3. Uyuşturucu-Psikotrop İlaçlarla ilgili belgeler (İade Fatura Fotokopisi vs.)
  4. Diğer İlaç ve Demirbaşların Durumunu Açıklayan Dilekçe ve İlgili Belgeler (İade Fatura Fotokopisi  vs.)

5 gün

58

Eczane Devir İşlemleri

  1. Kroki ve vaziyet planı (4 adet)
  2. Devir eden eczacı ile devir alan eczacının devir etme-devir alma talebini içeren dilekçeleri
  3. Matbu form
  4. Devir alan eczacının el yazısı ile yazılmış, tarih ve imza bulunan mesleki faaliyetleri içerir özgeçmiş
  5. Devir alan eczacının Sağlık Bakanlığından tescilli diplomasının onaylı fotokopisi
  6. Devir alan eczacının göz raporu
  7. Devir alan eczacının mesleğini yapmayı engelleyecek bir hastalığı bulunmadığına dair sağlık raporu
  8. Devir alan eczacının Adli Sicil Belgesi veya yazılı beyanı
  9. Devir alan eczacının 4 * 6 cm. Boyutlarında 2 adet vesikalık fotoğrafı
  10. Devir alan eczacı için soy isim değişikliği ile ilgili belge (Diplomadaki soy isim farklı ise)
  11. Devir alan eczacının en son çalıştığı iş yerinden ayrılış belgesi
  12. Eczane olacak yere ait yapı ruhsatı veya yapı kullanım izin belgesi
  13. Devir eden eczacıya ait ruhsatname ve varsa mesul müdürlük belgesinin aslı
  14. Eczacı odası kayıt belgesi
  15. Harç Makbuzu
  16. Noter Devir Sözleşmesi

7 gün

59

Eczane Nakil İşlemleri

  1. Kroki ve vaziyet planı (4 adet)
  2. Eczacının eczane nakli ile ilgili dilekçesi
  3. Matbu form
  4. El yazısı ile yazılmış, tarih ve imza bulunan mesleki faaliyetleri içerir özgeçmiş
  5. Eczacının Sağlık Bakanlığından tescilli diplomasının onaylı fotokopisi
  6. Göz raporu
  7. Mesleğini yapmayı engelleyecek bir hastalığı bulunmadığına dair sağlık raporu
  8. Adli Sicil Belgesi veya yazılı beyanı
  9. 4 * 6 cm. Boyutlarında 2 adet vesikalık fotoğraf
  10. Soy isim değişikliği ile ilgili belge (Diplomadaki soy isim farklı ise)
  11. En son çalıştığı iş yerinden ayrılış belgesi
  12. Eczane olacak yere ait yapı ruhsatı veya yapı kullanım izin belgesi
  13. Eczacı odası kayıt belgesi
  14. Harç Makbuzu (İl dışı ise)

7 gün

60

Hasta Hakları Şikâyet Başvuruları

  1. Hasta Başvuru Bildirim Sistemi (HBBS) üzerinden Hasta Hakları Başvuru Formu (Ek-5) veya şikâyet dilekçesi ve ilgili diğer belgeler.
  2. Şikâyet başvurusunun ve bilgi isteme formunun ilgili sağlık tesisi tarafından (HBBS) sisteme kayıt edilerek Hasta Hakları Kuruluna HBBS üzerinden gönderilmesi.

10 gün

61

Hasta Hakları Kurulu İşlemleri

  1. Hasta Başvuru Bildirim Sistemi (HBBS) üzerinden gelen şikâyet başvuruları ve ilgili diğer belgeler.

30 gün

62

Kurul Kararlarına İtiraz Başvuruları

  1. Hasta Hakları Başvuru Formu (EK-5) 
  2. Hasta Hakları Bilgi İsteme Formu (EK-3)
  3. Şahıs Dilekçesi

15 gün

63

Hasta Hakları Bilgi ve Belge Talebi

  1. Hasta Hakları Bilgi İsteme Formu ile bilgi ve belgelerin toplanması

7 gün

64

Engelli Sağlık Kurulu Rapor İtiraz İşlemleri

  1. İtiraz Başvurucu Dilekçesi (Engelli Sağlık Kurulu Raporuna; Engelli, Velisi veya Vasisi veyahut Raporu İsteyen Kurum Tarafından İtiraz Edilebilir.)
  2. Var olan Engelli Sağlık Kurulu Raporu Aslı Veya Aslı Gibidir Onaylı Bir Nüshası

3 ay

65

TSK Sağlık Kurulu Rapor İtiraz İşlemleri

  1. İtiraz Başvurucu Dilekçesi (TSK Sağlık Kurulu Raporuna; aday tarafından İtiraz Edilebilir.)
  2. Var olan TSK Sağlık Kurulu Raporu Aslı Veya Aslı Gibidir Onaylı Bir Nüshası

1 ay

66

 

Kronik hastalıklar, Sağlıklı beslenme, Obezite ile mücadele konusunda eğitim talebi

  1. Talep yazısı / üst yazı

10 GÜN

67

Medikal Gaz Satış Tesisi Ruhsatnamesi almak için Gerekli Belgeler

  1. Ticaret sicil gazetesi aslı
  2. Tıbbi gazların satışının yapıldığı alanı gösterir plan 
  3. Sorumlu personelin adı ve mesleği(eğitim durumu ve kaç yıldır çalıştığı)
  4. Faaliyetinde bulunulan medikal gazların isimleri ve spesifikasyonları                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
  5. Satış yeri izin belgesi harcının ödendiğini gösterir makbuz veya dekontun aslı
  6. Tesisin ikinci sınıf gayri sıhhi müessese olduğunu gösterir işyeri açma ve çalıştırma ruhsatı onaylı sureti      
  7. Medikal gazların temin edildiği firma ile yapılan anlaşma örneği ve temin edilen firmanın izin belgesinin bir örneği.                                                                                                                                                                                                                              

10 İŞ GÜNÜ

68

Medikal Gaz Satış Tesisi Mesul Müdür Tayini İçin Gerekli Belgeler

  1. Firma sahibinin tayin dilekçesi,
  2. Sorumlu personelin görev tanımında belirtilen görev ve sorumlulukları içerecek şekilde hazırlanmış imzalı,
  3. sorumlu personel kabul dilekçesi,
  4. Sorumlu personelin mezun olduğu okula ait diplomanın veya çıkış belgesinin kurum onaylı sureti,
  5. T.C Kimlik numarası beyanı        
  6. Sorumlu personelin imzalı özgeçmişi      
  7. Sorumlu personelin izin belgesi harcının ödendiğini gösterir makbuz veya dekontun aslı
  8. Sorumlu personelin mesleki deneyimi ile ilgili belgeler          
  9. Sorumlu personelin vesikalık fotoğrafı                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

10 İŞ GÜNÜ

69

Medikal Gaz Depolama Ve Satış Tesisi Ruhsatnamesi almak için Gerekli Belgeler

  1. Ticaret sicil gazetesi aslı  veya onaylı sureti                  
  2. Tıbbi gazların satışının yapıldığı alanı gösterir plan(Teçhizat ve bölümleri gösterir şekilde)
  3. Sorumlu personelin adı ve mesleği(eğitim durumu ve kaç yıldır çalıştığı)       
  4. Faaliyetinde bulunulan medikal gazların isimleri ve spesifikasyonları
  5. Tesisin birinci sınıf gayri sıhhi müessese olduğunu gösterir işyeri açma ve çalıştırma ruhsatı onaylı sureti            
  6. Satış yeri izin belgesi harcının ödendiğini gösterir makbuz veya dekontun aslı         
  7. Medikal gazların temin edildiği firma ile yapılan anlaşma örneği ve temin edilen firmanın izin belgesinin bir örneği.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

10 İŞ GÜNÜ

70

Medikal Gaz Depolama Ve Satış Tesisi Mesul Müdür Tayini İçin Gerekli Belgele

  1. Firma sahibinin tayin dilekçesi                 
  2. Sorumlu personelin görev tanımında belirtilen görev ve sorumlulukları içerecek şekilde hazırlanmış imzalı sorumlu personel kabul dilekçesi       
  3. Sorumlu personelin mezun olduğu okula ait diplomanın veya çıkış belgesinin kurum onaylı sureti
  4. T.C Kimlik numarası beyanı      
  5. Sorumlu personelin imzalı özgeçmişi       
  6. Sorumlu personelin izin belgesi harcının ödendiğini gösterir makbuz veya dekontun aslı
  7. Sorumlu personelin mesleki deneyimi ile ilgili belgeler                  
  8. Sorumlu personelin vesikalık fotoğrafı                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

10 İŞ GÜNÜ

71

Medikal Gaz Üretim Ve/Veya Dolum Tesisi Ruhsatname almak için Gerekli Belgeler

  1. Ticaret sicil gazetesi aslı  veya onaylı sureti               
  2. Tesisin ilgili kurum veya kuruluşça onaylanmış krokisi (Teçhizat ve bölümler gösterilecek şekilde)
  3. Kalite kontrol laboratuarında ve diğer üretim alanlarında kullanılan cihaz ve aletlerin isim veya adetleri
  4. Üretim/ Dolum ve kalite kalite kontrolünden sorumlu personelin adı ve mesleği           
  5. Üretim /Dolum alanlarında çalışan toplam personel listesi (eğitim durumları ve Kaç yıldır çalıştıkları)
  6. Faaliyetinde bulunulacak medikal gazların isimleri ve spesifikasyonları         
  7. Faaliyetinde bulunulacak her bir gaz için yıllık üretim kapasitesi      
  8. Üretim ve/veya dolum iş akış şeması            
  9. Tesisin birinci sınıf gayrisıhhi müessese olduğunu gösterir işyeri açma ve çalıştırma belgesi
  10. Üretim/Dolum izin belgesi harcının ödendiğini gösterir belge  
  11. Dolum işlemi yapılacak ise,dolumu yapılacak medikal gazın temin edildiği firma ile yapılan anlaşmanın örneği                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

10 İŞ GÜNÜ

72

Medikal Gaz Üretim Ve/Veya Dolum Tesisi Mesul Müdür Tayini İçin Gerekli Belgeler

  1. Firma sahibinin tayin dilekçesi                  
  2. Mesul Müdürün görev ve sorumlulukları kabul ettiğine dair dilekçesi     
  3. Diploma veya çıkış belgesinin kurum onaylı sureti             
  4. T.C.Kimlik numarası beyanı  
  5. Altı aydan eski olmamak kaydı ile sağlık raporu ve göz raporu    
  6. Mesul Müdürün imzalı öz geçmişi    
  7. Mesul müdürün iki adet fotoğrafı    
  8. Adli sicil kaydına ilişkin yazılı beyan      
  9. Daha önce mesul müdür başka bir iş yerinde çalışmış ise işten ayrıldığını gösterir belge    
  10. Mesul müdür değişikliği haklinde eski mesul müdür belgesinin aslı     
  11. Mesul müdür belgesi harcının ödendiğini gösterir harç makbuzunun aslı     
  12. Medikal Gaz Dolum Tesisi için Mesul müdürün mesleki deneyimi ile ilgili belgeler
  13. Medikal gaz üretim tesisi için, mesul müdürün ürün imalat yeri iznine sahip bir veya birden fazla işletmede,ürünlerin kalite analizleri,aktif maddelerin kantitatif analizleri ve kontrollerine dair faaliyetlerde en az iki yıl uygulamalı deneyim sahibi olduğunu gösterir sigorta prim belgeleri ve işverenin beyanı                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         .

10 İŞ GÜNÜ

73

Optik Müesseseleri Ruhsatnamesi Almak İçin Gerekli Belgeler

  1. Optisyenlik müessesesi açacak olanlar bizzat veya mesul müdürü tarafından, müessesenin açılacağı adresin, müessesenin isminin, sahip veya sahiplerinin belirtildiği ve açılma işlemlerinin başlatılmasını talep eden bir dilekçe                                                                       
  2. Bakanlığımızca tescili yapılmış optisyenlik diplomasının örneği         
  3. Müessese sahibi, optisyenlik mesleğini icra etme hak ve yetkisini haiz olmayan gerçek kişi ise sahibinin ve mesul müdürün T.C. kimlik numarası 
  4. Türkiye Ticaret Sicili Gazetesinin aslı veya Kurumca onaylı örneği),
  5. Müessese sahibi ile mesul müdür arasında akdedilmiş hizmet sözleşmesi 
  6. Mesul müdüre ait son altı ay içerisinde çekilmiş iki adet vesikalık fotoğraf     
  7. Mesul müdürün optisyenlik yapabileceğine dair sağlık durum beyanı, 65 yaş üzerinde olan mesul müdürler için optisyenlik yapabileceğine dair sağlık raporu,
  8. Müessese olarak kullanılacak yere ait olan ve iç mekânı da gösterir 1/100 ölçekli il müdürlüğünce onaylanmış kroki veya plan            
  9. Optisyenlik müessesesinde kullanılan ve bulundurulması zorunlu olan ve ek-1’de belirtilen asgari araç-gerecin mesul müdür tarafından imzalanmış listesi,  
  10. Müessese olarak kullanılacak yerde, yangına karşı gerekli tedbirlerin alındığına dair ilgili mevzuata göre yetkili olan mercilerden alınan belge,    
  11. Optisyenlik müessesesinde mesul müdür haricinde optisyenlik mesleğini icra etme hak ve etkisini haiz olan personel çalışacak ise bu personel için ikinci fıkranın (a)bendinde sayılan belgeler, iki adet vesikalık fotoğraf, sağlık durum beyanı, 65 yaş üzerinde ise optisyenlik yapabileceğine dair sağlık raporu,              
  12. Mesul müdürün 26/9/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesine göre hak yoksunluğunun bulunmadığına dair beyanı.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
  13. Adli Sicil Belgesi

30 İŞ GÜNÜ

74

İşitme Merkezi Ruhsatı Almak İçin Gerekli Belgeler

  1. Başvuru dilekçesi.
  2. Merkez sahibinin aynı zamanda sorumlu müdür olmadığı durumlarda, merkez sahibi ile sorumlu müdür arasında akdedilmiş hizmet sözleşmesi.
  3. Merkezde görev alacak şahıslara ait diplomanın veya sorumlu müdür sertifikasının aslına uygunluğunun müdürlükçe onaylı örneği                                                                                                                    
  4. Merkez sahibinin ve sorumlu müdürün T.C. Kimlik numarası beyanı.
  5. Tüzel kişiliğin şirket olması halinde, şirket ilanının yayımlandığı ve merkezin açılışının faaliyetleri kapsamında olduğunu gösterir ticaret sicil gazetesi, vergi levhası ve imza sirkülerinin örneği.                                                                                                     
  6. Sorumlu müdürün mesleğini yapabileceğine dair son iki ay içerisinde alınmış sağlık raporu.
  7. Merkez olarak kullanılacak yere ait olan ve iç mekânı da gösterir 1/100 ölçekli müdürlükçe veya toplum sağlığı merkezince onaylanmış kroki veya plan.
  8. Merkezde kullanılan ve bulundurulması zorunlu olan asgari cihaz ve malzemelerin, sorumlu müdür tarafından imzalanmış listesi.
  9. Merkez olarak kullanılacak yerde yangına karşı gerekli tedbirlerin alındığına dair ilgili mevzuata göre yetkili olan mercilerden alınan belge.
  10. Adli sicil belgesi

45  İŞ GÜNÜ

75

Ismarlama Ortez Protez Merkezi Ruhsat Başvurusu İçin Gerekli Belgeler

  1. Başvuru dilekçesi     
  2. Merkez Sahibinin aynı zamanda sorumlu müdür olmadığı durumlarda merkez sahibi ile sorumlu müdür arasında akdedilmiş hizmet sözleşmesi
  3. Merkezde görev alacak şahıslara ait diplomanın veya sorumlu müdür sertifikasının aslı  
  4. Merkez sahibinin ve sorumlu müdürün T.C.kimlik numarası beyanı     
  5. Şirket olması halinde Ticaret Sicil Gazetesi  
  6. Vergi Levhası          
  7. İmza sirkülerinin örneği
  8. Sorumlu müdürün mesleğini yapabileceğine dair son iki ay içerisinde alınmış sağlık kurulu raporu                                                                                                                                    
  9. Merkez olarak kullanılacak yere ait olan ve iç mekânı da gösterir 1/100 ölçekli müdürlükçe veya toplum sağlığı merkezince onaylanmış kroki veya plan.      
  10. Merkezde kullanılması ve bulunması zorunlu malzemelerin mesul müdür tarafından onaylı listesi
  11. Merkez olarak kullanılan yerde yangına karşı gerekli tedbirlerin alındığına dair ilgili mevzuata göre yetkili mercilerden alınmış belge  
  12. Sorumlu müdürün adli sicil kaydı                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

10 İŞ GÜNÜ

76

Tıbbi Cihaz Satış Merkezleri Yetki Belgesi Almak İçin Gerekli Belgeler

Başvuru dilekçesi ile birlikte aşağıdaki belgeler de müdürlüğe sunulur:

  1. Bir kişinin sahipliğinin söz konusu olduğu tüzel veya gerçek kişiliği haiz satış merkezleri için merkez sahibinin sorumlu müdür olmadığı durumlarda, satış merkezi sahibi ile 5 sorumlu müdür olarak görevlendirilecek kişi arasında ilgili kişinin sorumu müdür olarak görevlendirildiğine dair karşılıklı olarak akdedilmiş yazılı hizmet sözleşmesi,
  2. Birden fazla ortaklı tüzel veya gerçek kişiliği haiz satış merkezleri için sorumlu müdür olarak görevlendirilecek kişi ile tüzel kişilik yetkilisi arasında ilgili kişinin sorumu müdür olarak görevlendirildiğine dair karşılıklı olarak akdedilmiş yazılı hizmet sözleşmesi,
  3. Tıbbi cihaz satış merkezinin çalıştıracağı personeli için 36 ıncı maddeye göre düzenlenen sorumlu müdür, satış ve tanıtım elemanı ve varsa klinik destek elemanına ait yeterlilik belgeleri,

ç) Sorumlu müdür, satış ve tanıtım elemanı ve varsa klinik destek elemanına ait yakın tarihte çekilmiş 4’er adet vesikalık fotoğraf,

  1. Yetki belgesine esas personelin mesleğini yapmayı engelleyecek derecede iyileşmez bedenî ve aklî hastalığı bulunmadığına dair beyan,
  2.  Tıbbi cihaz satış merkezi olarak faaliyet gösterecek yerin mimar veya mühendis tarafından hazırlanmış krokisi,
  3. Türkiye Ticaret Sicil Gazetesi veya Türkiye Esnaf ve Sanatkârlar Sicil Gazetesi ile imza sirkülerinin örneği,
  4. Başvuru ücretinin ödendiğini gösterir belge,
  5.  İlgili merciden alınan iş yeri açma ve çalıştırma ruhsatı, Organize Sanayi Bölgesi, Serbest Bölge ve Tekno kentlerde faaliyet gösterecek satış merkezleri için ise ilgili idareden alınmış, orada faaliyet gösterdiğini belirtir belge.
  6. Adli Sicil Belgesi

45 İŞ GÜNÜ

77

Vatandaşların Silah Ruhsatı, Özel Güvenlik, vb. belgelerde Durum Bildirir Sağlık Kurulu Raporlarına itiraz işlemleri

  1. İtiraz Başvurucu Dilekçesi
  2. Var olan Sağlık Kurulu Raporu Aslı Veya Aslı Gibidir Onaylı Bir Nüshası

2 ay

78

Tutuklu ve Hükümlülerin tedavi talepleri (Tutuklu veya Hükümlünün Ceza İnfaz Kurumunca çözülmediği talebinde bulunan hükümlüler tarafından yapılan talepler)

  1. İlgili Cezaevinden resmi yazı.
  2. İtiraz Başvurucu Dilekçesi

 

 

1 ay

79

Sağlık Turizmi ve Turistin Sağlığı

Uluslararası Sağlık Turizmi Sağlık Tesisi Ruhsatlandırma işlemleri, Sağlık Bakanlığımızın hazırladığı 13 Temmuz 2017 tarih ve 30123 sayılı Uluslararası Sağlık Turizmi Ve Turistin Sağlığı Hakkında Yönetmelik kapsamında yürütülmektedir.

  1. Turistin sağlığı kapsamındaki hastaları (Mülteciler vb hariç) kapsamakta olup, sağlık tesisine başvuru esnasında pasaport

 

Aynı gün veya 1 hafta

80

Yardımcı Sağlık Personeli Diploma Tescil işlemleri

  1. Mezun olunan okuldan resmi yazı ve diploma asılları
  2. Şahsi başvurularda ise Dilekçe,  diplomanın önlü – arkalı fotokopisi, kimlik fotokopisi

 

15 gün

81

Devlet Memurları İstirahat ve Sağlık raporları teyitleri

 

  1. İtiraz Başvurucu Resmi yazısı( Sağlık Raporuna; Raporu İsteyen Kurum Tarafından İtiraz Edilebilir.)
  2. Var olan Sağlık  Raporu Aslı Veya Aslı Gibidir Onaylı Bir Nüshası

3 ay

82

Sürücü Raporlarına İtirazları

  1. Vatandaşın iletişim bilgilerinin yer aldığı itiraz dilekçesi,
  2. Ekli itiraza konu sürücü raporu

3 ay

83

Tıp Merkezleri Ruhsat İşlemleri

Açılışlarda mevzuatta ayrı ayrı tanımlanan açılacak olan kuruluşun açılacağı yer ile ilgili, sahibi olan kişi veya tüzel kişilik ile ilgili, kuruluşun donanımı ile ilgili, ayrıca kuruluşta çalışacak kişiler ile ilgili çalışan belgeleri (Öğrenim durumu, dilekçesi, kimlik fotokopisi,İlçe Sağlık Müdürlüğü serbest çalışan sağlık personeli defterine kayıt formu,Tabip Odası Belgesi,İş Sözleşmesi) istenmektedir.

45 gün

84

Poliklinikler Ruhsat İşlemleri

 

  1. Poliklinik işleteninin, adı veya ticari unvanı ile açmak istediği kuruluşun adını, açık adresini, faaliyet göstereceği uzmanlık dalları ve türünü belirten ve sağlık kuruluşunun açılışı ile ilgili işlemlerinin başlatılmasını talep eden imzalı başvuru dilekçesi,

 

  1. Müstakil binada ise, “sağlık kuruluşu” kaydının gösterildiği yapı kullanma izni belgesi; müstakil binada değil ise, bulunduğu binanın yapı kullanma izni belgesi (yapı kullanma izni belgesinin ilgili belediyesince onaylı örnekleri de olabilir),
  2. Poliklinik binası müstakil ise, ilgili mevzuata göre alınmış depreme dayanıklılık raporu,

 

  1. Polikliniğin olduğu binada 27/11/2007 tarihli ve 2007/12937 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile kabul edilerek 19/12/2007 tarihli ve 26735 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik hükümlerine uygun şekilde yangın için gerekli tedbirlerin alındığını, tesisatın kurulduğunu ve binanın bu açıdan uygunluğunu ayrıntılı olarak gösteren ve yetkili merciden alınan belge,

 

  1. Yönetmeliğin 10 uncu maddesinin ikinci fıkrası uyarınca, hasta ve hasta yakınları ile poliklinik çalışanları için üç araçtan az olmamak üzere imar mevzuatına uygun şekilde otopark yeri ayrıldığına dair ilgili belediyeden alınan yazı,

 

  1. Polikliniği açacak şirket ortaklarını gösterir ticaret sicili gazetesinin aslı veya aslı görülerek Müdürlük onaylı örneği ile şirket ortaklarının tamamının tabip olduklarını belgelemek üzere ortakların diplomalarının, varsa uzmanlık belgelerinin Müdürlükçe tasdikli suretleri; şirket değil kişiler tarafından açılacak ise, tıp fakültesi diplomaları ve varsa uzmanlık belgelerinin Müdürlükçe tasdikli suretleri,

 

  1. Yönetmeliğin 25 inci maddesine göre laboratuar ile radyoloji hizmetlerinin gerek poliklinik bünyesinde ve gerekse hizmet satın alma yoluyla nasıl yürütüleceğini gösterir belgeler,

 

  1. Ambulans hizmeti, Yönetmeliğin 24 üncü maddesinin dokuzuncu fıkrasında gösterilen şekilde verilecek ise buna dair işletenin yazılı ve ıslak imzalı beyanı; kendisine ait tam donanımlı acil yardım ambulansı olması halinde Ambulanslar ve Acil Sağlık Araçları ile Ambulans Hizmetleri Yönetmeliğine göre alınmış Ambulans Uygunluk Belgesinin Müdürlükçe tasdikli sureti; ambulans hizmeti sunan özel bir kuruluş ile sözleşme yapılmış ise, Ambulans Servisi Uygunluk Belgesinin aslı görülerek Müdürlük onaylı örneği, hizmet sözleşmesinin ıslak imzalı veya ıslak imzalı aslı görülerek Müdürlük onaylı örneği;

 

  1. Mesul müdürün, poliklinikte mesul müdür olarak çalışacağına dair ıslak imzalı veya ıslak imzalı aslı görülerek Müdürlük onaylı mesul müdürlük sözleşmesi örneği; Yönetmeliğin 16 ncı maddesinin dördüncü fıkrasına göre mesul müdürlük yapmaya engel halinin bulunmadığını gösteren belgeler; mesul müdüre ait diploma ve var ise uzmanlık belgesi, T.C. Kimlik Numarası beyanı ve iki adet vesikalık fotoğraf,

 

    1. Poliklinik işleteni şirket ve ortaklardan başkası şirket müdürü ise, şirket müdürü ile mesul müdür tabip arasında yapılan sözleşme; aksi halde, mesul müdürlük konusunda ortaklar kurulu karar defterinin aslı görülerek Müdürlük onaylı örneği,
    2. Poliklinik işleteni gerçek kişiler ise, diğer ortakların mesul müdürlük konusunda yazılı ve imzalı rıza beyanları veya mesul müdürlük yapacak ortak ile diğer ortaklar arasında bu konuda yapılan sözleşme,

 

  1. Poliklinik ortağı tabipler ile ve poliklinikte çalışacak tabip harici sağlık çalışanlarının ikişer adet vesikalık fotoğrafları,

 

  1. EK-5’e göre istihdamı zorunlu olan ve tabip harici sağlık çalışanlarının hizmet sözleşmeleri ve diplomaları (diploma ve sözleşmelerin, aslı görülmek şartıyla Müdürlük tasdikli suretleri; istenilir ise sözleşmeler ıslak imzalı verilebilir),

 

  1. (Değişik:RG-11/7/2013-28704) Poliklinikte çalışan hekimlerin tabip odası kayıt belgeleri,

 

  1. Poliklinikte sağlık insan gücü haricindeki çalışanlarının, isimleri ve mesul müdür tarafından onaylanmış isim listesi ve T.C. Kimlik Numaraları,

 

  1. Poliklinikte bulunması zorunlu tıbbi donanımın (cihazlar için marka, seri numarası veya bu numara yerine geçen bilgiler olacak şekilde) ve ilaçların, isim ve sayı olarak belirtilen mesul müdür imzalı listesi,

 

  1. Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliğine göre düzenlenmiş tıbbi atık raporu ve tıbbi atıkların bertarafı için ilgili kurumla yapılmış sözleşme."

45 gün

85

Muayenehaneler İle İlgili İşlemler

  1. (Değişik:RG-25/9/2010-27710) Muayenehanenin açılacağı adresi, çalışma saatlerini ve Ek-13’te yer alan işlemlerden hangilerinin yapılacağını belirten uygunluk belgesi düzenlenmesini içeren dilekçe,

 

  1. Muayenehanenin oda esasında bütün mekânlarının ne amaçla kullanılacağını gösterir en az 1/100 ölçekli ve Müdürlük tarafından yerinde bizzat görülerek doğruluğu onaylanmış plan örneği,

 

  1. Muayenehane açacak olan tabibin diplomasının ve varsa uzmanlık belgesinin Müdürlükçe tasdikli sureti ile iki adet vesikalık fotoğrafı,

 

  1. Muayenehanede kullanılacak ve bulundurulması mecburi asgari tıbbi malzeme ve donanım ile ilaç listeleri dikkate alınarak hazırlanmış, Müdürlük tarafından yerinde bizzat görülerek doğruluğu onaylanmış asgari araç-gereç ve ilaç listesi,

 

  1. (Değişik:RG-3/8/2011-28014) Binanın yapı kullanma izin belgesinin aslı ya da müdürlükçe onaylı sureti (Yapı kullanma izin belgesinde muayenehane olarak kullanılacak mekânın sağlık tesisi olma şartı aranmaz.),

 

  1. (Mülga:RG-21/3/2014-28948)

 

  1. (Değişik:RG-3/8/2011-28014) Binada, ilgili mevzuata uygun şekilde yangın için gerekli tedbirlerin alındığını, tesisatın kurulduğunu ve binanın bu açıdan uygunluğunu ayrıntılı olarak gösteren ve yetkili merciden alınan belgeyi (Yapı ruhsatı ve yapı kullanma izin belgesi başvurusu, 2/11/1985 tarihli ve 18916 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Planlı Alanlar Tip İmar Yönetmeliğine göre 19/8/2008 tarihinden sonra yapılmış binalarda istenmez.),

 

  1. (Değişik:RG-25/9/2010-27710) Çalışan personelin iş sözleşmesi ve Sosyal Güvenlik Kurumu kaydı ile istihdamı zorunlu olan sağlık çalışanlarının hizmet sözleşmeleri ve diplomaları (diploma ve sözleşmelerin, aslı görülmek şartıyla müdürlük tasdikli suretleri; istenilir ise sözleşmeler ıslak imzalı verilebilir),

 

  1. Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliğine göre düzenlenmiş tıbbi atık raporu ve tıbbi atıkların bertarafı için ilgili kurumla yapılmış sözleşmeyi."

30 gün

86

Sağlık Kabini İle İlgili İşlemler

  1. Sağlık kabini açma hak ve yetkisine sahip kişinin dilekçesi,
  2. Sağlık kabini açmak isteyen kişinin noter onaylı diploma örneği (ebelik, hemşirelik veya sağlık memurluğu alanındaki eğitime ait),
  3. Noter onaylı nüfus kağıdı örneği,
  4. 4 adet vesikalık fotoğraf,
  5. İkametgah belgesi,
  6. Sağlık kabini açmak isteyen kişi kamu personeli ise, çalıştığı kurum tarafından düzenlenmiş ve mesleği serbest olarak icra etmesinde sakınca olmadığına dair belge,
  7. Sağlık kabini açmak isteyen kişi kamu personeli ise, çalıştığı kurum tarafından düzenlenmiş 2368 sayılı Sağlık Personelinin Tazminat ve Çalışma Esaslarına dair Kanun hükümleri çerçevesinde, sağlık kabininin faaliyetine izin verildiği tarihin ilgili kuruma yazı ile bildirildiği tarihten itibaren, ilgili kurumca gerekli işlemlerin yapılacağına dair belge,
  8. Sağlık kabininin bulunduğu yerleşim yerindeki sağlık ocağı hekimince aslına uygun olduğuna dair onaylı krokisi,
  9. Sağlık kabininde bulundurulacak tıbbi malzeme listesi (Ek-4’de yer alan Sağlık Kabinlerinde Bulundurulabilecek Tıbbi Malzemeler Listesinden oluşturulacaktır.)
  10. Sağlık kabininde verilecek hizmetlerin listesi (Ek-5’de yer alan Sağlık Kabinlerinde Sunulabilecek Hizmetler Listesinden oluşturulacaktır.)
  11. Sağlık kabininin bulunduğu yerleşim yerindeki sağlık ocağı hekimi tarafından söz konusu sağlık kabininin açılmasının, bu genelgede yer alan düzenlemeler açısından, uygun olup olmadığına dair ön denetim raporu,
  12. Ortaklık halinde açılacak sağlık kabinleri için sağlık kabininin bütün ortaklarını gösteren Ticaret Sicili Gazetesi ile bütün ortakların ebe,hemşire ve sağlık memuru (toplum sağlığı bölümünden mezun) olduğunu gösterir belgeler,
  13. Ortaklık halinde açılacak sağlık kabinleri için bütün ortakların imzasını içeren ve hangi ortağın sağlık kabininin mesul müdürü olacağının beyan edildiği dilekçe."

30 gün

87

Psiko- Teknik Ruhsatlandırma

  1. Karayolları Trafik Yönetmeliği 79. Madde ve Ek-4 sayılı cetvel

30 gün

88

Laboratuarlar

  1. 992 sayılı) Tahariyat Ve Tahlilat yapılan ve Masli Teamüller Aranılan Umuma Mahsus Bakteriyoloji Ve Kimya Laboratuvarları Kanunu Açılışlarda mevzuatta ayrı ayrı tanımlanan açılacak olan kuruluşun açılacağı yer ile ilgili, sahibi olan kişi veya tüzel kişilik ile ilgili, kuruluşun donanımı ile ilgili, ayrıca kuruluşta çalışacak kişiler ile ilgili çalışan belgeleri (Öğrenim durumu,dilekçesi, kimlik fotokopisi,İlçe Sağlık Müdürlüğü serbest çalışan sağlık personeli defterine kayıt formu,Tabip Odası Belgesi,İş Sözleşmesi) istenmektedir.

30 gün

89

Müesseseler

  1. 3153 Sayılı Radyoloji, Radiom ve elektrikle Tedavi ve Diğer Fizyoterapi Müesseseleri hakkında Kanun, Açılışlarda mevzuatta ayrı ayrı tanımlanan açılacak olan kuruluşun açılacağı yer ile ilgili, sahibi olan kişi veya tüzel kişilik ile ilgili, kuruluşun donanımı ile ilgili , ayrıca kuruluşta çalışacak kişiler ile ilgili çalışan belgeleri (Öğrenim durumu,dilekçesi, kimlik fotokopisi,İlçe Sağlık Müdürlüğü serbest çalışan sağlık personeli defterine kayıt formu,Tabip Odası Belgesi,İş Sözleşmesi) istenmektedir.

30 gün

90

Özel Diş Hekimi Muayenehaneleri açılış, belgelendirme ve kapanış işlemleri

  1. Muayenehanenin açılacağı adresi, belirten ve ruhsatname düzenlenmesi talebini içeren dilekçe.
  2. Muayenehanenin bütün mekânlarının kullanım amaçlarını gösterir, tekniğine uygun kat planı örneği.
  3.   Muayenehane açacak olan diş hekiminin diplomasının ve varsa uzmanlık belgesinin Müdürlükçe tasdikli sureti ile iki adet vesikalık fotoğrafı.
  4. Muayenehanede bulunması zorunlu tıbbi cihazlar (marka, seri numarası veya bu numara yerine geçen bilgiler olacak şekilde) ile acil setinde bulunması gereken tıbbi ve sarf malzemelerin (isimlerini ve sayılarını gösterecek şekilde) kuruluş sahibi imzalı listesi.
  5. Yangına karşı ilgili mevzuata uygun şekilde yangın için gerekli tedbirlerin alındığına dair yetkili mercilerden alınmış belge.
  6. Varsa çalışan personelin iş sözleşmesi ve Sosyal Güvenlik Kurumu kaydı ile diplomaları (diploma ve sözleşmelerin, aslı görülmek şartıyla müdürlük tasdikli suretleri.
  7. Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliğine göre yapılmış sözleşme.
  8. Diş hekimleri odasına kayıtlı olduğuna dair beyan.
  9. Adli sicil beyanı.
  10. Bireysel vergi mükellefi olduğunu gösterir Vergi Levhası.

30 gün

91

1219 Sayılı Kanun (Serbest Tababet İcrası) İle İlgili İşlemler

Yok

20 gün

92

Sahte Diş Hekimlerine ait İşlemler

  1. İhbar Dilekçesi

15 gün

93

Kan ve Kan Ürünleri İzin (Ruhsat)  İşlemleri

  1. Ruhsat başvuru formu
  2. Bina ve yerleşim planı
  3. Hizmet birim sorumlusunun
  4. Noter onaylı diploma sureti veya fotoğraflı çıkış belgesi
  5. 2 adet vesikalık fotoğraf
  6. Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Numarası
  7. Kalite sistemine ilişkin gerekleri karşılar nitelikte kalite el kitabı veya ana dosyaların yer aldığı bilgisayar dokümanları ile;

-Görev tanımları

-Organizasyon şeması

-Personelin sayısı ve niteliği,

- Hijyen koşulları,

-Bina ve ekipman,

-Standart İşlem Prosedürlerinin listesi(Bağışçıların seçim, red-kabul kriterleri, kan ve kan bileşenlerinin hazırlanması test edilmesi,dağıtılması ve imhası,istenmeyen ciddi etki ve olayların kaydedilmesi ve raporlanması ile ilgili)

7 Gün

94

Transfüzyon Merkezi Denetim İşlemleri

Ulusal Kan ve Kan Ürünleri Rehberinde yer alan Ek B5.3 Transfüzyon Merkezleri Denetim Formuna göre denetim yapılır.

7 Gün

95

Diyaliz Merkezlerinin Açılması İşlemleri

  1. Bakanlıktan alınan yatırım izin belgesi,
  2. Merkezin her katı için ayrı olmak üzere mimar tarafından düzenlenmiş, yerleşim ve kullanım alanlarını gösteren 1/100 ölçekli planlar,
  3. Yapı kullanma izni belgesi,
  4. Yangın Tedbir Raporu,
  5. Yönetmeliğin 12. maddesinde belirtilen asgari cihaz, araç ve gereçler için diyaliz merkezinin kullanım hakkı olduğunu gösteren belge ile merkez yetkilisi tarafından onaylanan cihaz listesi,

15 İş Günü

96

Diyaliz Merkezlerinin Cihaz Artırım İşlemleri

(1) Faaliyette olan merkezlerin hasta sayılarının artmasına paralel olarak cihaz arttırma gerekliliği ortaya çıkması halinde buna yönelik talepler Diyaliz Merkezleri Başvuru Değerlendirme Komisyonu tarafından aşağıdaki kriterler esas alınarak değerlendirilir.

a) Bir bölgede cihaz artırımı yapabilmek için o bölgenin hedef doluluk oranı hemodiyaliz cihazı başına düşen hasta sayısı (hasta/cihaz oranının) dört veya üstü olarak kabul edilir. Bölgedeki toplam hasta/cihaz oranları bu sayıların altında ise cihaz artırımına izin verilmez. Bu orana; hepatitli hasta ve cihazlar, hastanelerin rutin diyaliz hizmeti dışındaki acil hizmetler için kullandıkları cihazlar ile kamuya ait diyaliz eğitim merkezleri yirmibeş cihaz sayısına ulaşana kadar hasta ve cihaz dahil edilmez.

 

b) Cihaz artırımı için hedef doluluk oranları yukarıda belirtilen değerlerin üzerinde ise bölge toplamında artırılabilecek cihaz sayısı değerlendirmeye tabi tutularak altı ayda bir defa (her yıl Ocak ve Temmuz ayı içinde) müdürlük tarafından ilan edilir. Merkezler, ilanı takiben otuz gün içerisinde taleplerini müdürlüğe iletir, müdürlük de bu talepleri başvuru bitiminden sonra otuz gün içinde bu Yönetmelik kapsamında değerlendirerek sonuçlandırır.

c) Cihaz artırımı başvurusunda bulunan merkeze bir defasında en fazla beş olmak üzere cihaz arttırma izni verilir. Cihaz artırımları en fazla elli'ye kadar yapılabilir. Elli’nin üzerinde cihazı bulunan mevcut merkezlere cihaz artırma izni verilmez. Bir  bölgede birden fazla sayıda cihaz artırım başvurusu olması durumunda talepler aşağıda belirtilen öncelik sırasına göre değerlendirilir:

1) Yirmibeşten az olmak kaydıyla cihaz sayısı düşük olan merkez,

2) Cihaz sayısı yirmibeşten fazla olmak kaydıyla hasta/cihaz oranı yüksek merkez,

3) Daha önce cihaz artırımı yapmamış merkez,

4) Müstakil binada kurulu merkez.

(2) Birinci fıkradaki sıralamaya göre aynı önceliğe sahip birden fazla müracaat olması halinde, müracaat edenler arasında en fazla önceliğe sahip olmak tercih sebebidir. Aynı sayıda önceliğe sahip olanlar arasında noter huzurunda kura çekilerek hak sahibi belirlenir.

(3) Cihaz artırımı izni alan merkezler aşağıdaki özellikleri taşıyan cihazları ekleyebilir;

a) İlgili mevzuata ve alınacağı tarihteki standartlara uygun üretilmiş, orijin ülkede kullanımı devam eden ve üretici veya yetkili temsilci firma tarafından performans yeterliliği kanıtlanmış olan cihazlar,

b) İkinci el cihazlar için yedi yaşını geçmemiş olan cihazlar

30 Gün

97

Diyaliz Merkezleri Denetim İşlemleri

  1. Yönetmelik ekinde yer alan Ek-1 Diyaliz Merkezi İdari ve Teknik Denetleme Formu ve Ek-2 Tıbbi Denetim Formuna göre denetimler yapılır.

7 Gün

98

Yoğun Bakım Ünitesi Açılması talepleri ve tescili

  1. Kurum yönetiminin resmi yazı ile  talebi
  2. Tebliğ ekinde yer alan Ek-4,Ek-5 ve Ek-6 Seviye Tespit ve Denetleme Formuna göre komisyonca seviye tespit, tescilli yapılır.

1 Ay

99

Yoğun Bakım Ünite Denetimleri

  1. Tebliğ ekinde yer alan Ek-4,Ek-5 ve Ek-6 Seviye Tespit ve Denetleme Formuna göre komisyonca yapılır.

10 Gün

100

Yoğun Bakım Üniteleri Hasta Değerlendirme Denetimleri

Yoğun Bakım Hasta Değerlendirme Formlarının sağlık tesislerinin yılda en az iki defa ( Mart-Ekim) yerinde değerlendirilmesi yapılarak doldurulması, analiz yapılması ve Analiz Sonuç Raporu'nu takip eden ayın 15’ine kadar resmi yazı ile  Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğüne gönderilir.

7 gün

101

Tıbbi Laboratuvarların Ruhsatlandırma ve Denetim İşlemleri

  1. EK-1’e uygun olarak doldurulan ruhsat başvuru formu.
  2. Bu yönetmelikte belirtilen şartlara uygunluğuna dair beyan formu (EK-3),
  3. Tıbbi laboratuarın faaliyette bulunacağı yerin adresi, yerleşim planı, kurum/kuruluş bünyesinde ise ölçekli plan içerisindeki yerini gösteren mimar onaylı krokisi.
  4. Tıbbi laboratuvarın personel listesi ve teknik personelin eğitim durumunu ve varsa deneyimini gösteren yazı/yazılar veya belge/belgeler 
  5. Tıbbi laboratuvarda bulunan kimyasal maddelerin listesi. 
  6. Tıbbi laboratuvarda bulunan cihaz, araç ve gereçlerin listesi.
  7. Tıbbi laboratuvarda uzmanlık alan/alanlarına uygun olarak yapılan testlerin listesi.
  8. Birden fazla uzmanın çalışacağı tıbbi laboratuvarlar için diğer uzmanların T.C. kimlik numarası beyanı, onaylı uzmanlık belgesi.

30 gün

102

Alkol ve Madde Bağımlılığı Tedavi Merkezlerinin (AMATEM )Açılış, İşleyiş, Ruhsatlandırma ve Denetim İşlemleri.

Madde 10- Gerçek ve özel hukuk tüzelkişileri tarafından müstakil olarak açılacak merkezler bakımından, Bakanlıktan ön izin alınması gerekir. Ön izin için; merkez binasının yerleşim projesini hazırlayan mimar; merkez, belediye ve mücavir alan sınırları içinde ise ilgili belediye, şayet, mücavir alan dışında ise Valilik tarafından onaylanmış 1/500 veya 1/200 ölçekli vaziyet planı ile 1/100 veya 1/50 ölçekli iki takım mimari proje ve mühendislik hizmetlerini gösterir projeler, müdürlük kanalıyla Bakanlığa gönderilir.Ruhsat veya izin alınması amacıyla merkez açmak isteyenler tarafından bir dilekçe ile müdürlüğe başvurulması gerekir. Dilekçeye ekli başvuru dosyasında bulunması gereken bilgi ve belgeler şunlardır:a) Merkezin her katı için ayrı düzenlenmiş, yerleşim ve kullanım alanlarını gösteren, imar ile ilgili mevzuata göre belediye veya valilik tarafından onaylanmış olan yüzde bir ölçekli plan, b)  Merkezlerde, yangına karşı gereken tedbirlerin alındığına ilişkin olarak ilgili mevzuata göre yetkili mercilerden alınmış olan belge  c)  Merkezde kullanılacak olan tıbbî araç ve gereçlerin, resmi kurumlarda kurum amirince;onaylanmış envanteri,d) Merkezde görev yapacak personelin bu Yönetmelik uyarınca istenilen meslekî sertifikaları ile diplomalarının ve uzmanlık belgelerinin noter tasdikli örnekleri; kamu kurum ve kuruluşlarından yapılan başvurularda ise kurum amirince onaylı örnekleri, Kamu kurum ve kuruluşları tarafından açılacak merkezler için bu maddenin beşinci fıkrasının (a) bendinde belirtilen planın kurum amirince onaylanması yeterlidir.

10 İş günü

103

Gezici İsg Aracı Ruhsatı Verilmesi

  1. Gezici İSG hizmeti yürütmek isteyen OSGB’ler, Genelgede belirtilen standartlardaki araç kullanım izin belgesi (Ek-1) almak için işveren imzalı dilekçe ile OSGB Yetki belgesinin bir örneğini,
  2. Gezici İSG hizmeti yürütmek üzere mobil araç kullanmak isteyen İSGB’ler işveren imzalı dilekçe ile işyerinde görevlendirilen işyeri hekimi ve iş güvenliği uzmanının görevlendirilme belgelerini,
  3. Gezici İSG hizmetleri için mobil araçta yapılan iş ve işlemleri yürütmek üzere görevlendirilecek personelin diploma ve/veya uzmanlık belgesinin onaylı örneği, OSGB veya İSGB’de görevlendirildiklerine dair sözleşme (işyeri hekimi ve diğer sağlık personeli için İSG-KATİP sözleşmesi) ve bir adet vesikalık fotoğraf ile Genelgenin Ek-2’sinde yer alan çalışma belgelerini,
  4. İzin belgesi almak üzere başvuru yapılan aracın; ruhsatı ve trafik muayene belgesi, röntgen hizmeti için kullanılacak aracın Türkiye Atom Enerjisi Kurumu tarafından verilmiş lisans belgesi, araç içinde bulunan cihazların Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu bilgi bankasına kayıtlı olduğuna dair belge, amacına uygun tıbbi ve teknik donanım listesi gibi belgeler başvuruda bulunmalıdır.
  5. Gezici İsg Aracında yapılacak işlemlerin tam listesi ve beyanı.
  6. Genelge eki Ek-1 ve Ek-2 deki belgelerin düzenlenmesi için gerekli ödemenin  İl Sağlık Müdürlüğü Döner Sermaye Saymanlığı  hesabına yatırılmış olduğuna dair belge.

Dosyanın incelenme süresi 15 gün olup; eksikleri var ise tamamlanması için denetleme formunda belirtilen süre verilir.

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri: 

 

 

 

İkinci Müracaat Yeri: 

 

İsim

-

 

 

İsim

-

Unvan        

İl Sağlık Müdürü

 

 

Unvan        

Vali Yardımcısı

Adres

Ertuğrulgazi Mah. Mevlana Sok. No: 32 BİLECİK

 

 

Adres

Cumhuriyet Mahallesi Cumhuriyet Cad. No:25 -BİLECİK

Telefon

0 228 210 02 54

 

 

Telefon

0 228 212 10 24

Faks

0 228 210 02 52

 

 

Faks

0 228 212 20 58

E-Posta     

-

 

 

E-Posta     

bilecik@icisleri.gov.tr

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • İlan Portalı
  • e-içişleri
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Cumhuriyet Mahallesi Cumhuriyet Cad. No:25 - BİLECİK KEP Adresi: icisleribakanligi@hs01.kep.tr
Tel: 0 228 212 10 24-212 10 55 Faks : 0 228 212 20 58
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız