T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
BİLECİK VALİLİĞİ İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Vatandaş Dilekçeleri (Cimer) |
Dilekçe
|
15-30 GÜN |
2 |
Nakil-Atanma Talepleri |
Dilekçe ve Hizmet Belgesi, Kişinin halen görev yaptığı kurumu ve görevini belgeleyen evraklar.
|
30-45 GÜN |
3 |
Emekli ve görevden ayrılan ve kadro derecesi 1,2,3 olan personelin kendisi ile birinci derece yakınlarına pasaport alabilmesi ve temdit ettirmesi işlemleri |
1- Dilekçe 2- Fotoğraf |
1 GÜN |
4 |
Temel Afet Bilinci ve Halk Eğitimi |
Yazılı Başvuru
|
Başvuruyu takip eden ay içerisinde planlama yapılması gerekmektedir. |
5 |
Afetin meydana gelmesi, Afet etkisi belirleme çalışmalarının yapılması, Afet Etüt Raporu Düzenlenmesi |
1- Afet haberinin yazılı veya sözlü olarak ulaşması ile Fen Kurulu (Afet Etüt Raporları Hazırlama Komisyonu) mahalline sevk edilir.
|
15 Gün
|
6 |
Afet Etüt Raporlarının Mahallinde İlanı |
1- Düzenlenen Afet Etüt Raporlarında nakline karar verilen konutlara ait isim listesi ile Afete Maruz Bölge Sınırlarını gösterir harita, kroki ve paftalar Valiliğimizce (İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü) mahallinde en kısa sürede ilan edilir. 2- İsim listesine itirazı olan 30 gün içerisinde Valiliğimize ( İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü) başvuruda bulunmaları gerekmektedir. Valiliğimizce düzenlenen listeler, askı ve itiraz süresinin başlangıç ve bitiş tarihlerini kapsayan yazı Başkanlığa gönderilecektir. |
30 Gün |
7 |
Genel Hayata Etkililik/Etkisizlik Olurlarının alınması
|
1- Genel Hayata Etkililik/Etkisizlik Oluru Afet Etkisi Belirleme çalışmaları ve Afet Etüt Raporu düzenlenmesi sonrasında gerekirse AFAD Başkanlığın görüşü dahilinde Valiliğimizce (İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü) alınmaktadır.
|
30-60 Gün
|
8 |
Kesin Hasar Tespit Çalışmaları
|
1- Genel Hayata Etkililik Kararı alınan bölgelerde gerçekleştirilen hak sahipliği, yer seçimi, kira yardımı gibi işlemlere esas teşkil eden hazırlık çalışmalarıdır.
|
60 Gün
|
9 |
Afetzedelerin hak sahipliği işlemleri.
|
1- Başvuru yapan hak sahipleri kaymakamlıklarda kurulan hak sahipliği komisyonu tarafından tasdik edilir. |
60 Gün
|
10 |
Hak sahiplerinin borçlandırma işlemleri |
1-Kimlik kartı ve kefil olacak kişi ile ilgili bankaya gidilir. |
60 Gün
|
11 |
Hak sahipleri için yer seçimi işlemleri.
|
1- Valilikler bünyesinde Yer Seçimi Komisyonu oluşturulur ve her yıl güncellenmesi yapılır. 2- Hak sahibi kabul edilen afetzedelerin yeni yerleşim yeri çalışmaları için etüt proje çalışmalarının Yer Seçimi Komisyonu tarafından tamamlanmasından sonra yer teslimi yapılarak konut ve işyeri yapım işine geçilir. |
--
|
12 |
Acil Yardım İşlemleri |
1-Başvuruda bulunan afetzedenin dilekçesi 2-Olayın türüne göre diğer Kurumlardan kendi sorumlulukları kapsamında yer alan evrakların talep edilmesi. 3-Tamamlanan evrakların Başkanlığa gönderilip Acil Yardım talebinde bulunulması. 4-Başkanlık tarafından Acil Yardım ödeneği gelmesi halinde vatandaştan banka hesap bilgileri istenmesi. 5-Acil Yardımın afetzedenin hesabına yatırılması. |
15-30 Gün
|
13 |
Dilekçe Başvurusu (Yangın raporları ile ilgili işlemlerde)
|
1. Dilekçe ve varsa ekleri
|
30 gün
|
14 |
Araç Sefer Görev Emirleri (İl İçi Nakiller İçin) |
1- Dilekçe (Aracın yeni sahibince verilecek) 2- Araç Ruhsat Bilgileri 3- Araç Sahibine ait kimlik belgesi (ehliyet, pasaport vb.) |
30 Dakika |
15 |
Araç Sefer Görev Emirleri (İl Dışı Nakiller İçin) |
1- Dilekçe (Aracın yeni sahibince verilecek) 2- Araç Ruhsat Bilgileri 3- Araç Sahibine ait kimlik belgesi (ehliyet, pasaport vb.) |
1 ila 3 hafta arası (Karşı ilden gelecek cevaba bağlıdır) |
16 |
Kamu ve Özel Kurum ve Kuruluş Sivil Savunma Planlarının Onaylanması
|
1. Daire ve Müesseseler Sivil Savunma İşleri Kılavuzuna göre hazırlanmış plan ve onay sayfası (2’şer adet) |
15 Gün |
17 |
Kamu ve Özel Kurum ve Kuruluş Savaş Hasarı Onarım Planlarının Onaylanması
|
1-Savaş Hasarı Onarım Planlarının Hazırlanması, 2-Yönergesine uygun plan ve onay sayfası (A- Grubu olanlar 5 suret, B- Grubu olanlar 4 suret) |
15 Gün |
18 |
Kamu ve Özel Kurum ve Kuruluş Alarm Tedbirleri İlanında Yapılacak Faaliyetler Formu
|
1. İl Milli alarm Muhtırasına uygun hazırlanmış Alarm Tedbirleri ilanında yapılacak faaliyetler formu ve Onay Sayfası (2’şer suret)
|
15 Gün |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda belirtilen tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri : İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
İsim : Mehmet Hayri DEMİREL
Unvan : İl Afet ve Acil Durum Müdürü
Adres : İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
Tel : 0228 212 10 81
Fax : 0228 212 37 82
E-posta : mhayri.demirel@afad.gov.tr
|
İkinci Müracaat Yeri : Bilecik Valiliği
İsim : -
Unvan : Vali Yardımcısı
Adres : Bilecik Valiliği
Tel : 0228 212 39 40
Fax : 228 212 39 41
E-posta : -
|