Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. BİLECİK VALİLİĞİ
T.C. BİLECİK VALİLİĞİ
T.C. BİLECİK VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Teşkilat Şeması Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Etik Komisyonu İl Protokol Listesi İç Kontrol Çalışmaları Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • BİLECİK
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim Projeler Muhtar İletişim Bilgileri E-BAŞVURU
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Etkinlikler Dosyalar
  • İLETİŞİM
°C
8
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Teşkilat Şeması
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Akgün CORAV
        • Şahin ARSAL
        • Vedat YILMAZ
        • Akın AĞCA
        • Tamer KILIÇ
      • Kaymakamlar
        • Bozüyük Kaymakamı
        • Osmaneli Kaymakamı
        • Söğüt Kaymakamı
        • Gölpazarı Kaymakamı
        • Pazaryeri Kaymakamı
        • Yenipazar Kaymakamı
        • İnhisar Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare Ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama Ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt Ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükumet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valilerimiz
    • İl Etik Komisyonu
    • İl Protokol Listesi
    • İç Kontrol Çalışmaları
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • BİLECİK
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim
    • Projeler
    • Muhtar İletişim Bilgileri
    • E-BAŞVURU
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Etkinlikler
    • Dosyalar
  • İLETİŞİM

İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü

BİLECİK VALİLİĞİ İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI

SIRA NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Vatandaş Dilekçeleri (Cimer)

 

Dilekçe

 

15-30 GÜN

2

Nakil-Atanma Talepleri

 

Dilekçe ve Hizmet Belgesi,

Kişinin halen görev yaptığı kurumu ve görevini belgeleyen evraklar.

 

30-45 GÜN

3

Emekli ve görevden ayrılan ve kadro derecesi 1,2,3 olan personelin kendisi ile birinci derece yakınlarına pasaport alabilmesi ve temdit ettirmesi işlemleri

 

 

1- Dilekçe

2- Fotoğraf

1 GÜN

4

Temel Afet Bilinci ve Halk Eğitimi

 

Yazılı Başvuru

 

Başvuruyu takip eden ay içerisinde planlama yapılması gerekmektedir.

5

Afetin meydana gelmesi, Afet etkisi belirleme çalışmalarının yapılması, Afet Etüt Raporu Düzenlenmesi

 

1- Afet haberinin yazılı veya sözlü olarak ulaşması ile Fen Kurulu (Afet Etüt Raporları Hazırlama Komisyonu)  mahalline sevk edilir.
2-Yapılan çalışmalar neticesinde düzenlenen Afet Etüt Raporu ve Hasar Tespit Raporları AFAD Başkanlığa iletilir.

 

15 Gün

 

6

Afet Etüt Raporlarının Mahallinde İlanı

 

1- Düzenlenen Afet Etüt Raporlarında nakline karar verilen konutlara ait isim listesi ile Afete Maruz Bölge Sınırlarını gösterir harita, kroki ve paftalar Valiliğimizce (İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü) mahallinde en kısa sürede ilan edilir.

2- İsim listesine itirazı olan 30 gün içerisinde Valiliğimize ( İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü) başvuruda bulunmaları gerekmektedir.

Valiliğimizce düzenlenen listeler, askı ve itiraz süresinin başlangıç ve bitiş tarihlerini kapsayan yazı Başkanlığa gönderilecektir.

30 Gün

7

Genel Hayata Etkililik/Etkisizlik Olurlarının alınması
Afete Maruz Bölge Kararı Alınması

 

1- Genel Hayata Etkililik/Etkisizlik Oluru Afet Etkisi Belirleme çalışmaları ve Afet Etüt Raporu düzenlenmesi sonrasında gerekirse AFAD Başkanlığın görüşü dahilinde Valiliğimizce (İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü) alınmaktadır.
2- Afetin etkilediği alan (Afet Etüt Raporunda belirtilen alan) için, AFAD Başkanlığınca "Afete Maruz Bölge Kararı" alınması önerilir ve Bakanlar Kurulunca "Afete Maruz Bölge Kararı"  alındıktan sonra yer yapı ve ikamete yasaklanır.

 

30-60 Gün

 

8

Kesin Hasar Tespit Çalışmaları
İtiraz Hasar Tespit Çalışmaları

 

1- Genel Hayata Etkililik Kararı alınan bölgelerde gerçekleştirilen hak sahipliği, yer seçimi, kira yardımı gibi işlemlere esas teşkil eden hazırlık çalışmalarıdır.
2- Binalar tek tek incelenerek hasar sınıflandırılmasına tabi tutulur.
3- Hazırlanan afetzede isim listeleri mahallinde 30 gün süre ile askıda kalır.
4- İtiraz süresi mahalli ilan tarihinden itibaren 30 gündür.
5- İlan askı tutanakları mahallinde askıya çıkarıldıktan itibaren 15 gün sonra AFAD Başkanlığa gönderilir.
6- Liste Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı onayından sonra kesinleşir.

 

60 Gün

 

9

Afetzedelerin hak sahipliği işlemleri.

 

1- Başvuru yapan hak sahipleri kaymakamlıklarda kurulan hak sahipliği komisyonu tarafından tasdik edilir.
2- Hak sahipliği niteliği taşıyanların talep ve taahhütnamelerini sağlamak üzere durum mahallinde ilan olunur. Talep taahhütname süresi mülki amirlerce tespit edilir.
Başvuru Süreci:
  -Talep ve taahhütname formunu doldurup mahalle veya köy muhtarlarının onayından sonra vermesi,
  -Kendisinin kimlik fotokopisi,
  -Eşinin kimlik fotokopisi,
  -Mülkiyet belgesi ile başvurulur.
3- Hak Sahibi olmayan kişilere durum komisyonca yapılan inceleme neticesinde hazırlanan tutanak doğrultusunda yazılı olarak tebliğ edilir. İtiraz süresi 15 gündür.

60 Gün

 

10

Hak sahiplerinin borçlandırma işlemleri

1-Kimlik kartı ve kefil olacak kişi ile ilgili bankaya gidilir.
2-Üç nüsha 20 yıl vadeli açık borçlandırma senedi imzalar.

60 Gün

 

11

Hak sahipleri için yer seçimi işlemleri.

 

1- Valilikler bünyesinde Yer Seçimi Komisyonu oluşturulur ve her yıl güncellenmesi yapılır.

2- Hak sahibi kabul edilen afetzedelerin yeni yerleşim yeri çalışmaları için etüt proje çalışmalarının Yer Seçimi Komisyonu tarafından tamamlanmasından sonra yer teslimi yapılarak konut ve işyeri yapım işine geçilir.

--

 

12

Acil Yardım İşlemleri

 

1-Başvuruda bulunan afetzedenin dilekçesi

2-Olayın türüne göre diğer Kurumlardan kendi sorumlulukları kapsamında yer alan evrakların talep edilmesi.

3-Tamamlanan evrakların Başkanlığa gönderilip Acil Yardım talebinde bulunulması.

4-Başkanlık tarafından Acil Yardım ödeneği gelmesi halinde vatandaştan banka hesap bilgileri istenmesi.

5-Acil Yardımın afetzedenin hesabına yatırılması.

15-30 Gün

 

13

Dilekçe Başvurusu (Yangın raporları ile ilgili işlemlerde)

 

 

1. Dilekçe ve varsa ekleri

 

30 gün

 

14

Araç Sefer Görev Emirleri (İl İçi Nakiller İçin)

1- Dilekçe (Aracın yeni sahibince verilecek)

2- Araç Ruhsat Bilgileri

3- Araç Sahibine ait kimlik belgesi (ehliyet, pasaport vb.)

30 Dakika

15

Araç Sefer Görev Emirleri (İl Dışı Nakiller İçin)

1- Dilekçe (Aracın yeni sahibince verilecek)

2- Araç Ruhsat Bilgileri

3- Araç Sahibine ait kimlik belgesi (ehliyet, pasaport vb.)

1 ila 3 hafta arası

(Karşı ilden gelecek cevaba bağlıdır)

16

Kamu ve Özel Kurum ve Kuruluş Sivil Savunma Planlarının Onaylanması

 

 

1. Daire ve Müesseseler Sivil Savunma İşleri Kılavuzuna göre hazırlanmış plan ve onay sayfası (2’şer adet)

15 Gün

17

Kamu ve Özel Kurum ve Kuruluş Savaş Hasarı Onarım Planlarının Onaylanması

 

 

1-Savaş Hasarı Onarım Planlarının Hazırlanması,

2-Yönergesine uygun plan ve onay sayfası (A- Grubu olanlar 5 suret, B- Grubu olanlar 4 suret)

15 Gün

18

Kamu ve Özel Kurum ve Kuruluş Alarm Tedbirleri İlanında Yapılacak Faaliyetler Formu

 

 

1. İl Milli alarm Muhtırasına uygun hazırlanmış Alarm Tedbirleri ilanında yapılacak faaliyetler formu ve Onay Sayfası (2’şer suret)

 

15 Gün

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda belirtilen tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri           : İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
İsim                               : Mehmet Hayri DEMİREL
Unvan                            : İl Afet ve Acil Durum Müdürü 
Adres                               : İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü 
Tel                                   : 0228 212 10 81 
Fax                                 : 0228 212 37 82
E-posta                         : mhayri.demirel@afad.gov.tr    
İkinci Müracaat Yeri      : Bilecik Valiliği
İsim   : -
Unvan : Vali Yardımcısı
Adres  : Bilecik Valiliği
Tel       : 0228 212 39 40
Fax     : 228 212 39 41
E-posta : -

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • İlan Portalı
  • e-içişleri
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Cumhuriyet Mahallesi Cumhuriyet Cad. No:25 - BİLECİK KEP Adresi: icisleribakanligi@hs01.kep.tr
Tel: 0 228 212 10 24-212 10 55 Faks : 0 228 212 20 58
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız